angER mE

orang cakap aku ni teruk la stupid la suke kacau orang la tpi klau diorang knal aku sbnarnya camne mesti diorang terkejut. Actually im kind a bad tempered person, and until now im still kept my tempered although recently it almost got out...im still remembered when in standard 2, waktu memang la sume giler2 lagi tpi ade satu hari tu member kutuk dan kacau smpai dah thap mendidih...aku jerit marah dan start baling2 kerusi dgn meja. time tu ade cikgu dlam klas tpi sbb tgh hot sgt ak terbuat camtu....sumpah bodoe. aku pun smakin membesar dan blajar kawal kemarahan aku ni smenjak kjadian tu..(xdela marah smpai cam hulk tu). keadaan skarang smkin lagy mencabar kesabaran ak, ak mule slalu bace al-Quran, always think positive and kurangkan bercakap....ak harap aku masih ade kekuatan utk kawal dri ini... :(